maanantai 10. tammikuuta 2011

Welcome!

Tervetuloa mun, LV:n, ja mun parhaan kaverin, N^^:n, blogiin. Tää on enimmäkseen muotiblogi, eli paljon asukuvia tulee. Ja me siis kirjotellaan aika tasapuolisesti molemmat tänne. Tässä ensin saatte vähän kuvausta meidän tyyleistä ja meistä ja sit loppuun tän päivän asukuvia.

LV: Mun tyyli on aika mukava. Jonain päivinä tykkään miettiä asuja kauan ja joskus vedän vaan kaapista ekat vaatteet mitä löytyy. Koruja tykkään myös yhdistää asuihin eri tavoin. Joskus tykkään tehä vähän "rajumpiakin" juttuja, mut usein meen ihan tavallisella tyylillä. Tykkään joskus kopioida muitten tyyliä ja tehdä siitä omanlaistani mun vaatteilla.

Muuten oon naurava ja innostun kaikesta helposti. Rakastan musiikkia yli kaiken ja keikoilla käyminen on ihan mahtavaa. Tanssin harrastuksenani. Ja täytän heinäkuussa 18.

N^^: Moi!
Oon 17 v tyttö mut täytän 18 vuotta kesällä, onneks! Mun nimimerkki on N^^ . Tää blokkailu on mulle ny viä vähän uutta, joten jos on jotain vinkkejä niin kertoilkaa sit vaa :D Onneks bf LV tietää näist jutuis suht paljo..kai...? ;)
Tyyli on sellanen perus. Yleensä koulussa käytän farkkuja ja joskus legginssejä. Koruja pitää aina olla. Löysähköjä vaatteita pyrin välttämää koska tuntuu että hukun niihin, Sillä oon suht hoikka. Kotona tietty mennää kollareil ja isolla t-paidalla.
En yleensä oo mikään "merkki friikki" mut nyt oon ihastunu Guess:n. Yleensä ostan vaatteita Ginasta, H&m:st, vero modast jne.

Ja nyt ne asukuvat:


Täs on siis LV.
Takki Cupus, kaulahuivi Oasis, laukku Guess, villapaita H&M, tekonahkalegginssit One Way, kengät Linzi shoes 


Ja tässä N^^.
Takki Your face, pipo Monki, kaulahuivi Your face, laukku Guess, farkut Sokos, kengät Bianco, villapaita Mango, musta paita Vero Moda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti