torstai 4. elokuuta 2011

Pelailua

Tässä tulis vähän mun elämän toista puolta:leikkimielistä sellasta. Rakastan kaikkia pelejä,etenkin lauta- ja korttipelejä. Näin kipeenä kun olin jo oikeestaan tervehtynyt mutta pitää edelleen lojua kotona on kiva puuhailla just tällasiä juttuja. Tässä tuliskin pari mun lempipeliä jota yhtenä iltana pelailin.
Ensimmäisenä on ihan lemppareita, nimittäin Trivial Pursuit. Oon tässä kerrassaan huono, mut Se on niin hauskaa sitten kun vihdoin jotan tiedän.:D pidän muutenkin kaikista kysymysjutuista aina.
 En jaksanut näitä alkaa kuvaileen, enkä löytänyt netistä sitä meidän pakettia, mutta tossa joku. Toisena suosikkina toimii vanha kunnon MaxiYatzy. Pakko mainita et voitin tän just:D Pidän pelin ideasta paljon ja jostain syystä tää peli kuuluu mun mielestä kesään, eikä sen takia kuulukkaan pelata muina vuodenaikoina. Hauskaa viihdettä!
 Seuraava viimenen peli on ihan paras:boggle. Jos joku ei tiedä ideaa niin tässä tulee: on semmonen lauta jossa on kai 16 noppaa joissa on Eri kirjaimia eri puolilla. Laudan päälle laitetaan kupu ja nopat sekotetaan. Sitten niistä noppien kirjaimista muodostetaan sanoja ehdolla että noppien tarvii koskee toisiaan tai olla viistosti toisistaan. Sanoja on hyvin hauskaa keksiä! Tiimalasin ajan on aikaa ja sit lasketaan pisteet. Huippuhauskaa ja saa myös aivot toiminaan. Oikeestaan mun kaikki pelit on tämmösiä aivojen nakertaja pelejä:D

Tässä tuli tämmönen ihan erilainen postaus tälle päivälle. Toivottavasti joku piti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti