sunnuntai 7. elokuuta 2011

Pussukoita

Eilen oli taas hauska ilta jolta ei kuvan kuvaa. Väsyttää järkyttävästi, mutta se on sen arvosta. Tässä kuitenkin postaus hauskoista suomalaisista design tuotteista. Omistan aikas monta MAKEE-sarjan pussukkaa. Jos joku ei tiedä, niin se on siis suomalainen yritys, joka tekee esimerkiks karkkipapereista pussukoita. Näitä voi käyttää koosta riippuen auton kolikkopussukkana, muistitikkupussukkana, lompakkona, meikkipussina... Tässä tulee mun pussukat, paitsi yks, jota en löytäny tähän kuvaan mutta se tulee lopussa, kun löysin sen sitten.
Ja mulla alkaa vähän mennä hermo kun tää aina kääntelee mun kuvia-,- Tossa on kuitenkin toi Geisha karkkipapereista tehty, jota oon käyttänyt aina baarilompakkona, koska sinne menee hyvin kortit ja rahat jota tarviin eikä vie melki mitään tilaa. Toisena on toi enkelikarkkipussukka, joka on tosiaan tarkotettu enimmäkseen parkkikolikkopussukaks mutta mulla se on ollu ihan avaimissa. Sitten on toi ranskailaiskarkkijuttu, joka oli mun ihan ensimmäinen. Sekin on joskus toiminut rahapussukkana. Nyt se on enemmänkin semmonen että jos joskus tarviin sitä. Iso vaalee karjalanpiirakka on mun uusin kaikista näistä. Se on tosi hyvä meikkipussi kun lähen johkin pois kotoo, just sopivasti mahtuu kaikki mun must jutut, joita kyllä on aika paljon:D

 Tässä siis tää viimenen joka ei päässy mukaan yhteiskuvaan. Ballerina keksit on mun lempikeksejä ja siitä tää. Tätä oon käyttänyt penaalina koulussa mutta oli siihen vähän huonon mallinen. Luulen että nyt alkavana syksynä otan tän meikkipussikseni kouluun ja muualle. Jälleenmyyjät löytyy täältä, jos jotain kiinnostaa:) Nyt syömään ja nukkuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti