tiistai 21. kesäkuuta 2011

Shoe Shopping

Tän päivän ostoksina esittelen mun kaksi viimeisintä kenkälöytöö. Molemmat kengät Bianco Footwearista, joka vasta pari viikkoo sitten Tampereelle tuli. Ensimmäiset kengät tästä kaupasta mulle. Ensimmäisen parin ostin perjantaina enkä malttanu aleista pysyä poissa ja eilen kävin nappaamassa toisen parin ittelleni.


Tommoset ihanat korkkarit tuli sitten napattua mukaan. Oli mulla ihan tarkotuskin, serkun rippijuhliin nimittäin. Ai ihania tällaset tekosyyt ostaa kenkiä!



Tässä toiset kengät. Mun ensimmäiset kiilakorkokengät:))) Ei oo kyl kamalasti korkoo, mut ihan kiva tolleen kuitenkin vähän edes. Nää kengät saikin ensi käyttönsä jo eilen kun olin syömässä siellä Rossossa. Toivon, että alku on aina hankala ja kyllä se helpottaa, koska kengät ei ollut kovinkaan mukavat. Lisää ostoksia tulossa huomenna! Huomisiin siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti