lauantai 26. helmikuuta 2011

Ihana tyyli:Leighton Meester

Näin loman alkuun on hyvä taas ihailla julkkistyyliä, kun kohta on shoppailureissujakin tulossa. Oon siis lomalla menossa Helsinkiin shoppaileen josko jotain kivaa löytys ja sitten loman jälkeen Osloon, jossa on kyl kallista et tiedä löydänkö sieltä nyt mitää. Mutta eli Leighton Meesterin tyyliä ihailen, inspiraatio tähän sain oikeestaan Miss Mixistä missä oli ihana kuva Leightonista reisitaskuhousilla ja korkkareilla, asu on niin tyylikäs. Ja kuvaa en netistä löytäny ni tein hienon teoksen kuvata se itte siitä lehdestä:D
Oi että rakastan tota asua tosi paljon. Korkkarit, jokka on mun suurin haaveni nyt et pääsis ulos silleen et ei ois tota helkkarin lunta ne jalassa, sopii ihanasti noihin housuihin ja vaan ihan just musta täydellinen. Leighton Meester kun on yks mun mielestä kauneimpia ihmisiä maailmassa. Eli kokosin sille kaks tämmöstä kokoelmaa, ensin eka:
Eka kuva vasemmalta on tyylikäs ja simppeli ja huomio kiinnittyykin ihaniin hauskoihin kenkiin. Toinen ylhäältä on aivan IHANA! Noi sorsit on niin täydellisen ihanat ja haluisin ne kovasti. Ja sopii just nappiin ton valkosen paidan kanssa. Sen kuvan alapuolella on vähän kesähaaveilua ihan kesämekon muodos. Hauska ja täydellinen kesäpäivään ja keltanen vyö lisää kivuutta. Ja viimenen kuva on taas tätä mun rakkautta jumpsuiteihin, se on vaan niin mun ykkösrakkaus just nyt, kunpa löytäsin jostain kivan sellasen.
Tässä toinen kokoelma. Vasemmalta ylemmässä kuvassa on tosi tyylikäs asu, mekko on mun mielestä lumoova ja tosi kaunis simppeli kokonaisuus. Kun taas tossa alemmassa kuvassa hyppää ihanat punaset kengät silmään. Ne saa asusta valovoimasen ja ihanan. Keskimmäinen asu on mun lemppari.Jakku, ruutupaita, sorsit ja ihanat kengät, niin tommonen perusasu mutta kummiski tosi kiva ja punanen söpö laukku tuo väriä asuun. Vika kokonaisuus on myös perusasu, siinäkin laukku piristämässä asua. Taitaa olla Leightonin juttu noi yhden asusteen piristysjutut. On toi vaan niin kaunis ja ihana tyyli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti