perjantai 25. helmikuuta 2011

Vähäsen uutuuksia

Ajattelin näyttää mitä oon ensiks saanu lahjaks viime viikolla ja sitten vielä vähän omia viime viikon järkeviä ostoksia:tekoripsiä. Ensin siis korulahjoja:


Tollanen ying yang rannekoru, josta roikkuu kännykkäkoru, kai se oli siin vaan et ottaisin pois mut mun kännykkään ei saa koruja enkä muutenkaan niitä varmaa jaksais niin ajattelin ainkin nyt jättää ton tohon, se on söpö:)


Toi on tällä hetkellä ihan mun suosikki kaulakoruni! Siis rakastan tota tosi paljon. Toi on niin mun koru kun käytän melki aina hopeita lyhyitä kaulakoruja ja rakastan sydämiä ja just tommonen yksinkertanen joka käy melki aina. Oon kyl niin ilonen tosta!
Ja sitten näitä tekoripsiä mitä ostin:
Seppälän jo käytetyt niin ne nyt ei näy tossa, mutta en kyllä tykänny noista, ne oli tosi pitkät ja jotenki kamalat.
Tos on noi H&M:n pidemmät ja noi ei oo ne jotka valitsin käytettäväks vanhois, kuten näkyy ja se johtuu siitä et tajusin et nois seppälänkään ripsis en tykänny tosta et toi raja on musta:
Sehän on vähän ku joku kajalraja mut se näytti jotenkin musta ainkin mulla ihan kamalalta. Näyttääpäs noi ripset ihan kun jonkun hämähäkin jaloilta:s Kun taas näissä H&M:n keskipitkissä jokka valitsin on kuten mun hieno kuvani osottaa, läpinäkyvä reuna joka toi musta jotain luonnollisuutta.

Jos nyt kukaan tajuu mistä ihmeestä selitän:D Nojoo tykkäsin kummiskin noista aika paljon ja pysy koko päivän vaikka vähän alkokin repsottaa mutta se näky vaan ihan läheltä. Ostan kyl uusiski näitä varmana kun nyt kerta on aivan rakastunu tekoripsiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti