sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Shoppailua ja päivän asu

Tänään mentiin siskon kaa aika yhtäkkisen päätöksen takii kapungille ja ajattelin että tuskinpa mitään ostan huomisen Hesan reissun takia. Mutta toisinpa kävi! Suurimpana syynä shoppailulle oli se, et kuultiin et Tampereen toisessa Spirit storessa on loppuunmyynti: kaikki vähintään -50%. Joten pakkohan sinne oli päästävä vaikka kaveri sanoki et se oli ollu jo ihan tyhjä, ja tyhjähän se oli mut löytypä sieltä ihania tavaroita super halvalla, eli:
Kaikille tutut UGGien kopiot, kun mullahan ne harmaat lyhyempivartiset on melki aina jalassa ollu näillä säillä niin ostin sitten uudet kun makso vaan 11.5€. Tosi halvat ja kivat kun mulla ei oo vielä tota väriä ollu. Mietin noitten ja semmosten ihan lyhyitten välillä mut halusin nyt noi saappaat kun ne harmaatkin on vaan keskipitkät. Ja nyt ei ees haittaa jos ei kestä kauaa, kun talvi kuitenkin (kai) on loppumassa pian ja oli niin halvatkin. Tai ainakin viime vuonna meni heti rikki mutta noi Linzi shoesin on PALJON kestävämmät.

Oih oon niin haaveillu korkkareista kuten mun kevään ostoslistastakin kävi ilmi ja noi on just niin ihanat. Korkoo noin 11cm. Kunpa pääsis jo käyttää, noi on niin ihanat, oon ihan rakastunu!!



AAH! Uus rakkaus! Mun lempimerkkinihän on Juicy Couture ja tää oli niin löytö. Siellä kaupassa oli tää yks paita vaan enää Juicylta ja onneks mun sisko sen mulle löysi. Tosi halpa Juicyn paidaks ja tätä rakastan nyt niin paljon. Oon niin onnellinen! Mun laukku sai vihdoin ittelleen seuraa. Sattu vielä oleen ihan hyvä koko, vähän löysähkö mut ei se haittaa kun toi voikin hyvin olla. Ootan jo niin et saan käyttää tätä!

Tää on H&M:tä. Oltiin jo kassajonossa kun mun sisko osti jotain sieltä ja näin korutangossa vaaleenpunasen rannekkeen, menin kattoon ja siellä oli mustiakin. Täydellistä! Oon halunnu tällasta ranneketta jo kauan. Ja toi on just semmonen minkä halusinkin. Enkä joutunu maksaan kun 90 snt kun mulla oli lahjakortti:D Hitsit et tykkään tosta.

Sellasia ostoksia tuli siis hankittua. Oon kyl kaikista tavaroista tosi ilonen ku tiedän et tulee kovaan käyttöön. Tässä sitten vielä ostosasua:
En tykkää yhtään ottaa peilin kautta kuvia mutta en jaksanu tehdä muutakaan. Toppi Sokos, pitkähihanen Edinburgh, farkut H&M, rannekoru mummoltani
Huomenna ois sitten se Helsingin reissu jossa yritän olla kamalasti tuhlaamatta mutta kattoo mitä sieltä löytyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti