lauantai 5. helmikuuta 2011

Tammikuu 2011 lempparit osa1

Helmikuu onkin jo lähteny hyvään alkuun, mutta tänään muistellaan vielä tammikuuta, ja mun mielestä sen parhaimmistoo:tuotteet + muut. Eli tässä tulee ensin kaikista meikkituotteista:D Ja osaa tuotteista ei välttämättä oo kuvattu koska kuvasin ne kameralla ilman muistikorttii ja en löytäny mun kameran johtoo enkä jaksanu millään alkaa kuvaan uudestaan:( Niin ja tää tulee siis osissa ettei tuu kaameen pitkää:D

1.Eli Maybellinen Super Stay 24h -meikkivoide joka on tosi kestävä ja pullo on kestänykkin jo aika tovin. Oon tykänny tosi paljon kyllä:D

Ja sitten mulle tosi rakkaaks muodostunu Super Stay 24h -peitevoide. Toimii aika unelmamaisesti kyllä. Ekan kerran kun laitoin mun tummiin silmänalusiin, olin ihan ihmettyny. Voi kyl sanoo et nimensä mukaan sekä meikkivoide että peitevoide Super Stay:tä on:D
Kunniamaininta on annettava tälle viime postauksessakin mainitulle Anytimen nestemäiselle eyelinerille. Oi nyt se on sitten historiaa ja mun on mentävä eteenpäin(ja tykkään jo nyt siitä uudesta tosi paljon!) Ja tästä ei nyt kuvaa oo, mutta hopee semmonen se oli:)

Lempiluomivärinä on tän kuukauden ajan ollu varmaankin H&M:n Wrap me up in diamonds -luomiväri vaikka loppukuukaudesta en sitä käyttänykkää melki ollenkaan, mutta alussa kuitenkin melki joka päivä:D Noi värit on niin kivat, sekä yhdessä että erikseen ja joo tykkään:)

Huulikiilloista lempparia on melki mahdotonta sanoo koska ne on mun rakkaus mutta ehkä tässä kuukaudessa tuli aika lailla käytettyä Lip Smacker Sprite huulikiiltoo. Se tuoksuu niin kivalta:)))
Lempikynsilakka on tässä kuussa Depend-merkin kynsilakka. Tykkään laittaa värikynsiä, mutta harmittaa kun toi lakka lähtee tosi nopeesti, no nappasinkin sen Cupukselta kassalla ollessani nopeesti jostain tarjouksesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti