tiistai 22. helmikuuta 2011

Kevään mahdollinen ostoslista

Edelleen kipeenä mennään täällä ja niinpä ajattelin haaveilla taas keväästä ja tehdä kevät/kesä vaatteiden ostoslistaa. Välttämättä en kaikkee aio ostaa kyl jos mieleni muuttuu kun oon aika pikanen muuttaan mieltäni joskus:D Eli suoraan asiaan!

1. Jumpsuit/romper
Näistä puhuinkin jo aikasemmin kevään muodista puhuessani ja rakkaus kukoistaa yhä. Oon lyhyen kannalla enemmän mutta en tiä joku mua kiehtoo niis pitkälahkeisiskin mut ne saattaa kyl sopia vaan pitkille ihmisille...
Asos.com

Forever21

2. Reisitaskuhousut
Noita on nyt näkyny joka paikassa ja määkin oon ihastunu ehkäpä vähäsen. En nyt tiiä onks tää viel mitään suurta rakkautta, sen näkee sit jos saisin noi joskus päälleni koitettua.
Forever21

3. Korkeevyötäröiset sortsit ja tekonahkasortsit tai yhdistettynä nää
Haluaisin siis yhdistettynä tekonahkaa ja sit korkeen vyötärön jos ois hienot mut jos en semmosia mistään löydä niin sitten vaan yksin. Tai jotain, kummiskin rakastan sortseja niin paljon kaikkia!
Forever21
Forever21

4. Puukengät
Ja en ny siis ihan tiä onks näil sit joku tarkempiki nimi jokka haluun jokku hollantikengät nää kai on:D
Ja en ny si oikeen tiiä aionko noitakaa ikinä hankkia, ne vaan on jollain tavalla mun mielestä tosi söötit:))

5. Paljon korkkareita
En tykkää käyttää semmosia peruskorkkareita
Ton mallisia siis koska ne aina putoo mun jalasta kun mullon huonon muotonen jalka. Tartten siis kengät jois on joku kiinnitysmenetelmä et ne pysyis mun jalassa:D
Andiamos näin nää tosi ihanat mutta noi kaikkien kenkien vetoketjut oli jo siel kaupas rikki et ei nyt ihan viittiny ostaa mut nää on kummiski just jotain sellasta mitä haen.






Nyt ei kyl tuu enempää mieleen mutta tätä listaa tuun päivittään jos keksin lisää ostettavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti