tiistai 1. helmikuuta 2011

Meikkaus

Päivän asuja ei oo taas hetkeen tullu, mut yritetään parantaa tapamme:D Oon nyt aivan rakastunu kattelee sellasia kauneusblogeja You tubesta ja oon jo tehny kaikkia meikkausohjejutskiakin sieltä:) Ja oon kyl tykänny. Kun ei oo aina sitä samaa ikuista tylsää meikkiä vaan jotain kivaa ja erilaista. Siel on kyl myös kivoja hiusjuttuja ja muita kauneus/muotijutskia. Hah oon ihan koukussa! Opin esim. sieltä tekeen aika helpon nutturan koska oon aina ollu vähän huono semmoses ja oon tosi ilonen, koska se on tosi söpö. Ja myös sitä et laittaa montaa eri luomiväriä kerralla. Tai oon niin aiemminkin tehny mut kaikkia eri yhdistelmiä saa sieltä:D
Yks syy miks myös haluun kokeilla kaikkia eri meikkejä on se, et vanhojen tanssit lähenee ja mun pitäs keksiä minkälaisen meikin haluun:D Oon ajatellu jotain ruskehtavia värejä mut varma en oo:) No onneks viel parisen viikkoo jäljellä:D Aika vähältä kyllä kuulostaa:S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti