maanantai 7. helmikuuta 2011

Tammikuu 2011 lempparit osa2

Tässä toisessa tulee sitten hiustuotteet ja muut lempparijutskat:)

Hiustuotteista mun ensimmäisenä lempparina on Schwazkopf professionalin Repair Rescue Conditioner. Mun kampaaja sitä mulle suositteli ja saa kyl pehmeet hiukset=)

Ja sitten mää en käytä suihkutettavaa kuumuudenestosuihketta vaan tämmöstä seerumihommaa Paul Mitchelliltä(Super Skinny Serum) joka laitetaan siis jo märkiin hiuksiin, koska pesen aina hiukset aamusin ja tässä piti ainkin olla jotain hiusta korjaavaa juttua. Käytän näitä hiusta korjaavia tuotteita paljon kun mulla lähti hiuksia niin paljon yhes vaihees että pelästyin...
Ja mun lempilakka on Lorealin Elnett vaikka kaikki mun tuttuni sanoo et se haisee pahalta mutta mää en haista mitään siinä.
Kuivashampoona käytän Klippoteketin kuivashampoota +muotoilutuotetta. Auttaa ainakin mun hiuksiin jotenkin mutta eihän ne nyt shampoon verosia oo:D
Ihonhoito ois seuraavana: Elikkä käytän naamaani tämmöstä Sensifluid-merkkistämaitoo koska mun tosi kuivaan ihoon ei sovi vesi. Ja koska käyn aamusin siel suihkus, se kastuu sillon, niin siks en halua iltasinkin et se kastuu.
Sitten mun superrasvani. Eli Lushin superkosteuttava Celestial-rasva. En tiedä onks tää jommastakummasta, mun naamamaidostani vai tästä rasvasta, vai yhdessä näistä mutta tänä talvena(ainakaan vielä) mun naamaan ei oo tullu yhtään semmosta röpyliäistä ihoo mitä yleensä aina tulee, et oon kyl tosi ilonen! Koska sillon ei mikään näytä hyvältä. Se on kamalaa ja sattuu. Mutta nyt on ihana! On se edelleen kuiva mutta ainakin paaljon parempi:D
Lempparihajuveteni on ollu tässä kuussa Moschinon I love love -hajuvesi. Kiva tuoksu:)
Sitten muut kun tuotejutskat. Eli lempparitelkkaohjelma on ihan selvästi Pretty Little Liars jota katon netistä. Se on NIIN mahtava ja ihana ja pelottava!!! Ja suomessa tulevista sitten Glee.
Lempiartisti on aina Miley Cyrus ja sen lisäks myös Taylor Swift.
Lempibiisi on AIIVAN ihana Grenade Bruno Marsilta. Ääh se on ihana<3
Siinähän niitä oli aikas paljolti:D Nyt sitten vaan helmikuuhun, josta on toivottavasti tulos ihana, ainki paljon menoo: vanhojentanssit ja siihen kaikki valmistelut, italialainen tulee meille viikoks, kaverin synttärit:D Jeeps, ihanaa kohta on kevät(haaveissani<3)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti