torstai 3. helmikuuta 2011

Meikkiostoksilla

Kävin tänään ostamassa muun muassa meikkejä vanhojen tansseja varten. En halunnu mennä meikkaajalle sen takia et aattelin et on kivempi ostaa itte ni sit niistä saa nauttia pidempäänkin. Ja koska päätin alkaa käyttää eläimillä testaamattomia tuotteita tästä lähtien (käytän kyllä vanhoja jo ostettuja) niin suuntasin The Body Shopiin. Äiti lähti viikonlopuks pois kotoo ja vei meidän hyvän kameran ja noi kuvat ei oo nyt mitään hyviä mut en jaksanu mun vanhan kameran kans kauempaa tapella:D


Elikkä uus Eyeliner, minkä tarttin muutenkin, koska nolo myöntää mut mul on elämäni aikana ollu tätä ennen yks eyeliner, ihana saada uus, kun oli tosi lopussa! Vaikka tarttee varmaan totutella vähän kun en oo ikinä kun sitä yhtä laittanu:D Sen merkkikin oli anytime jota ei enää tehä:) Mun mielestä sen huulikiillot on ihania!

 Sitten tuuheuttava ripsiväri. Toivottavasti hyvä koska nyt mulla oli Maybellinen Lash Stiletto, jota tosi moni mun kavereista kehuu ja mäkin tykkäsin kun mulla oli ekan kerran mut toi toka jonka ostin oli jotenkin huonompi. Siitä ei tullu paljon mitään ripsiin ja mää rakastan sitä kun ostaa uuden ripsarin ja tulee ihanan paljon väriä:DD Ja nimi on siis Super Volume Mascara.


Sitten Baked to Last-sarjan luomiväriduo. Baked to Last-sarjassa on 8 eri duoluomiväriä ja poskipunia. Rakastan tota väriä NIIN paljon!!!

Ja sitten viimensenä tommonen uutuus luomiväripaletti. Näitä on kahta erilaista palettia. Tuolla University of Arts Londonissa on tehty ja mun paletissa siis on tommotteet värit. Ja mukaan kuulu harja, silmänrajauskynä ja peili. Tosi kiva!

Oon nyt siis aivan rakastunu näihin meikkeihini ja haluun niin jo kokeilla kaikkia kivoja juttuja!:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti