sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Italian ostoksia

Elikkäs siis täs on nyt pari ostosta Italiasta :D sori ku tulee ny vähä myöhässä ):



Ostin sieltä tälläsen laukun, aitoa nahkaa. Mun mielest tää oli vaa niin sulonen :D tollane "muumimamman käsilaukku" hih :D Eihän tonne ny paljo mitää tavaraa kyl mahdu, ettei siis mikää tila ihme mut tarvittin joku ns kaupunki käsilaukun ja toi oli vaa niin hellyyttävä ja sopi hyvin tarpeeseen nii siks tuli sitte mukaan Suomeen :DD




Tässä on lähikuvaa laukusta :D ku siinä on tollasia pikku näppylöitä joka puolella :D mun mielest ne on hauskat yksityiskohdat :D




Halusin viä laittaa laukust toisen tälläsen koko kuvan jotta näkisitte et tota lukkoo voi pitää muuallaki ja miltä se näyttää ilman sitä lukkoo :D tohon laukkuun on myös pitkä olkahihna mut en oo käyttäny sitä :D





Täs on mun Breo hyvänolon ranneke kello :D eli tossa näytöllä näkyy vuorotellen aika ja päivämäärä :D noist kellorannekkeista on sanottu et ne tuo hyvää oloo :D ja kai mäki oon ilosempi tai pirteempi ku pidän tota x) se on viä hauskan näköne ja oikee väriläiskä :D ku ite oon vähä sellane "värien karttaja" :D







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti