sunnuntai 8. toukokuuta 2011

kengät :D

Nää kuvat tuli ny vähä vääräs järjestykses ): tän piti olla viimene mut ei ny voi mitää :D Kummiskin siis tää juttu koskee mun uusia korkkareita :D Olin jo pitkään haaveillu sellasista ns. perus korkokengistä, jotka olis mustat, korkeemmat ku mun edelliset ja ilman mitään ylimääräsiä kimalteita/koristeita :D Koska idea oli siis että voisin käyttää niit melkein kaikkien vaatteiden kanssa, farkkujen, mekkojen, hameiden ym :D että ne sopii kaikkeen :D heti kun näin kaupassa nämä kyseiset tamariksen mustat korkkarit, mun oli pakko saada ne :D En oo viä kokeillu kävelyä ulkona, koska en oo uskaltanu mut tänään ajattelin juhlapäivän kunniaks ottaa riskin :D joten saas nähdä miten mun käy, kuolenko.. toivottavasti en sillä en haluu luopuu näistä kengistä! :D vaikka hiestäis kuinka nii ei auta varmaa muu ku paketoida jalat ja yrittää vaa tunkee niit kenkii :D haha :D


Tässä lähikuvaa kenkien sisältä :D siellä on tollanen nätti kangas :D hahmottuu paremmin muista kuvista kyl.. :D




Tässä näkyy kengät sivusta :D eli ihan perus korkkarit :D täytyy kyl sanoo et ne näyttää jalassa paremmilta ku näis kuvis :P oon muute noin 10 cm pidempi ku laitan noi jalkaa :D





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti