lauantai 21. toukokuuta 2011

Puuhaa kipeenä

Torstai-iltana mun ihana äitini toi mulle yllätyksenä kotiin puuhaa mulle kun oon kipeenä, Ensisilmäyksellä-sarjan ensimmäisen tuotantokauden. Oon ihan koukussa tähän sarjaan, mutta aloin katteleen sitä vasta nyt menevältä kaudelta (luulisin, että 5. tuotantokausi) joten paljon oon sarjasta missannu. Tää oli tosi ihana juttu, ja oonkin jo kauden 22 jaksosta kattonut varmaan 19!! Suureks osaks tää johtuu siitä, et herään niin aikasin ja oon koko ajan tosi väsynyt, niin tää on ainoo mitä teen, kun seuraamiseen ei tartte oikeen aivoja.

Tossa on sen kauden kansikuva. Haluaisin kamalasti saada käsiini heti muutkin kaudet tästä väliltä. En tykkää niin omistaa dvd-bokseja tunnin ohjelmista, koska niitä tuntuu raskaalta kattoo uudestaan ja uudestaan, mutta tiedän, että näitä jaksoja kun kestää vaan 21 minuutia, tuun katteleen monet kerrat. Sama kokemus on mun Frendien kanssa. Omistan kaikki kaudet ja oon kattellu ne varmaan ainakin 15 kertaa läpi ja silti jaksaa naurattaa:D Mutta vaikka kuinka hyvä Ensisilmäyksellä onkaan, niin Frendejä ei kyllä ikinä voita mikään, koska se on mun ultimaalisin lempi tv-ohjelma! Silti ihanaa ajanvietettä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti