perjantai 20. toukokuuta 2011

Uusi hajuvesi

Sain uuden tuoksun kai viime viikolla, mutta enpä oo vielä päässy testaan muuten kun kotona, koska tää tauti iski. Hajuvesi on DKNY:n kesätuoksu Energizing. Ja jostain syystä tää ei hyväksy mun omia ottamiani kuvia pullosta, joten tässä pullo netistä otetussa kuvassa. (Ärsyttää kyllä kun tää ei ikinä hyväksy mun ottamia kuvia!)

Samalla tossa törmäsin tutuilta näyttäviin kuviin ja nehän oli DKNY:n mainoskampanjasta, josta olin lukenu Norjasta ostamastani Brittien Glamourista. Nää kuvat on vaan niin super ihania, kun niissä esiintyy supermalli Anja Rubik ja sen oikeen elämän poikaystävä Sasha Knezevic.
Noi vaan jotenkin iskee muhun, ne on niin aitoja! Tuoksusta en osaa oikein vielä sanoo. Kun sen ekan kerran suihkasee, tuli mulle olo että se on kamalan vahva, mutta sitten ei se enää iholla niin vahvalta tunnu, vaan ihan kivalta. Ei kuitenkaan mikään lempparituoksu, mutta aion silti varmasti käyttää!

Loppuun haluun vielä hehkuttaa, että mun kurkkuni on alkanut viime yönä pieneneen, tai siis ei kurkku mutta ne turvonneet osat, en tiedä nimiä (ja viime yöllä tarkotan sitä, että heräsin neljältä niin tuskissani, että aloin sitten katteleen telkkaria, ei ihan mun normaali heräämisaika. Noh, sain unta viiden jälkeen taas ja nukuin huimat kaks tuntia! Nyt uni kyllä maittais, mutta en tiedä mitä siitä taaskaan tulee). Kivut on siis alkamassa lievittää, vaikka erittäin kivuliaita edelleen, mutta ei sellanen ettei voi kestää. Hauskaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti