sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Vappu kaunistautumista

Täällä on ollu aika hiljasta vappuviikonlopun ajan, ja syykin on, mutta ei mikään kamalan hyvä. Kuitenkin oon viettänyt koko viikonlopun yhdessä N^^:n kanssa. Perjantaina oltiin viettämässä vähän jo prevappuaattoa ja eilen menin yöks N^^:lle ja juhlittiin sitten vappua kunnolla. Kuvia otettiin viikonlopun aikana jonkun verran, mutta aika vähän. Otettiin myös videoo valmistumisestamme iltaan eilen, mutta täytyy nyt kattella saadaanko me niitä tänne laitettua ollenkaan. Mutta yrtitetään ainakin:) Nyt kuitenkin kuvia eilisen valmistumisestamme.
N^^:n pöytä sen jälkeen kun mää sain tavarani siihen:)
N^^:n meikkejä ja jalat peilissä, hah!
Musiikkia kuunneltiin totta kai, niinkun kunnon beautyjuhlissa.
Vähän mun meikkejä, tai pusseja enemmänkin, taitaa olla toi Snoopy H&M:ltä, oikeella oleva siilipussukka Seppälästä ja punanen on tullu jossain pakkauksessa mukana. 
Pohja tehtynä.

Kattelin vähän meikkiohjeita illalleni ja näynkin tossa:D


Hiukset...
Kesken vielä:)
Ready! Nopeesti napatut kuvat ennen kun lähdettiin. Mulla ei kyl hyvin näy noita kiharoita jotka N^^ mulle väsäs mutta ne oli ihanat! Mulla päällä kaikki H&M:stä, N^^ asusta en nyt tiedä:)

Kuitenkin oli tosi hauska vappu ja ilta meni mahtavasti! Toivottavasti muilla oli samanlaisia kokemuksia. Huomenna olis sitten taas uus alkava viikko, vaikka tuntuu että huomenna vois vielä vapaata viettä.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti