sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Kesäkenkiä

Mun viikonloppuni on menny aika paljolti kahden asian merkeissä: työnteon ja tv:n kattelun. Täälkin on ollu aika hiljasta siks mun puolelta, mutta ehdinpä eilen vähän hakeen kaapeista kesäkenkiäni. Lisää olis ihanaa hankkia, mutta kyllä jotain rakkaita on viime vuosiltakin jääny. Mun koko elämän lempikengät on peruslättykengät, joita rakastan niin paljon ja ne on ollu mulla tosi kauan jo, mikä kyllä näkyy kengän kunnosta.


Aika harmaantuneet ja päistä kuluneet, mutta hyvin menee rentoina kesäpäivinä(tai jo kevätkin!). Näiden kenkien taustalla on vielä se, et ensin vihasin niitä, ne oli tosi epämukavat ja olin jo antamassa pois, mutta sitten rakkaus iskikin, ja kengät on mukavimmat ikinä! Mutta eipä tässä kaikki, mun siskoni päätti lahjottaa mulle parit kenkänsä (sen jälkeen kun menin itse pyytään että antaisko ne mulle:DD ). Ensin on tällaset rantakengät, joissa kiilakorko.

Haluisin kamalasti nyt kiilakorkokenkiä, minkä takia näitä kahta paria pyysinkin siskoltani.

Toivon kovasti, että kengät ei kävellessä tunnu liian isoilta, koska pikkasen isot mun jalkaan on, mutta on niin söpöt, että haluan käyttää! Rakastan näitä niin paljon! Ihanan söpöt, kunpa pääsis jo käyttää, mutta en ihan vielä ehkä uskalla, vaikka lämmin viikko pitäiskin tulla. Toivottavasti kaikilla on mukava äitienpäivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti