keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Hyvää musiikkia

Jaksoinpa sitten tulla koneelle tekeen toisenkin, vähän järkevämmän postauksen tänään. Tein viime viikollakin musiikkipostauksen, mutta on vaan hehkutettava kuinka hyvää musiikkia juuri nyt on mun mielestä. Mulla on nyt niin paljon uusia sekä vanhoja suosikkeja, että on aina vaikee mitä kuuntelis. Silti kuuntelen koko ajan samoja biisejä kun aina unohan mitä hyviä löytöjä soittimesta löytyy:D Mun kaveri kerto mulle YouTuben lataajasta, joka ainakin sen mukaan ois laillinen latausmuoto. Se oli niin helppoo jopa mulle tomppelille, että oon ihan innoissani vieläkin. YouTubesta kuitenkin löytää melkein mitä vaan. Mulla on musiikki tietokoneellani aina ikävuosittain eli pari viikkoo sitten alotin uuden kansion (18v). Näin löydän ainakin koneella ollessani aina helposti sen hetken lempimusiikkini. Jo nyt ton YouTube lataajan avulla mulla on enemmän biisejä 18-vuotiskansiossa kun 17-vuotiaana tuli. Tässä ensin pari mun lempparia, jotka on ihan radiosoitossakin nyt.
LADY GAGA: THE EDGE OF GLORY

DON OMAR:DANZA KUDURO

BEYONCE: RUN THE WORLD(GIRLS)

LAURI YLÖNEN: IN THE CITY

LORD EST FT. PETRI NYGÅRD: REGGAE REKKA

Tän hetken noista ihan lempparein on varmaan toi reggae rekka, koska aluks en sietänyt sitä ja nyt saan niin biletuulen kun kuulenkin sen! Toinen ihan paras on toi Lady Gagan uusin hitti. Sitten ei niin tunnettuja biisejä välttämättä ainakaan vielä Suomen radioissa.

BEYONCE: BEST THING I NEVER HAD

DEMI LOVATO: SKYSCRAPER

GREYSON CHANCE: UNFRIEND YOU

CHRIS BROWN FT JUSTIN BIEBER. NEXT TO YOU
Näistä suosikit jota kuuntelen ihan koko ajan on toi Beyoncen ja Demi Lovaton biisit. Ensin ajattelin onko Beyoncen hyvä musiikki huonontunut kun kuulin Run The Worldin ekan kerran, mutta sitten rakastuin siihen ihan täysin. Ja toi Best Thing I Never Had on ihan mahtava biisi. Demi Lovaton taas on todella kaunis ja rakastuin siihen ensi kuulemalla täysin ja tiesin et se on mun lempibiisi pitkään. Nää biisit kattaa aika lailla mun lempibiisit Selena Gomezin When the sun goes down albumin rinnalla. Silti kuten jo sanoin paljon muitakin ihan mahtavia, etenkin bilebiisejä, on tällä hetkellä. Rakastan kesämusiikkia!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti