torstai 28. heinäkuuta 2011

Merkkituotteita

Ajattelin tehdä kollaasin niistä merkkituotteista, joita haaveilen, mutta aika pieneks jäi mun kollaasi.
Ensimmäinen vasemmalta on mun lempimerkin maailmassa, Juicy Couturen, lompakko. Pidän niin paljon niiden tuotteista, et haluisin niitä kauheesti. Juicyn tuotteissa varmaan muhun veroo leikkisyys tai semmonen et niissä on just kaikkia tommosia timantteja ja värejä yms.

Toisena on Shopbobista löytämäni Marc by Marc Jacobsin pikkulaukku. Toi ei sinänsä maksa kun päälle neljäkymppiä, et ei mikään kamala hinta edes. Se johtuu tietysti siitä, et se on nylonia eikä nahkaa. Mä vaan en voi kuvitella käyttämäni aitoo nahkaa, kun se tuntuu musta jotenkin tyhmältä kun en syö muuta lihaakaan kun ihan pikkasen kalaa(jonka myös oon ajatellu lopettaa), niin miks pukisin sitä päällenikään. No, mut joka tapauksessa pidän tosta pussukasta paljon ja se sopis tosi kivasti kaikkien asujen kanssa.Värikkäänäkin noita kattelin, mutta en oikeen tiedä, et kannattaisko tommonen käytännöllisempi väri enemmän.

Viimesenä on jotain, mitä oon jo pitkään halunnut, eli Louis Vuittonin damier azur speedy 30. Toi on mun mielestä vaan niin ihana kuvio ja malli. Sen ottaisin kaikkein mieluiten näistä haluamistani asioista. Toi ois vaan tosi käytännöllinen ja kiva laukku.

Kyllä mulla sitten muitakin juttuja, joita haluisin silleen nimeltä esimerkiksi Louboutinit, mutta en tiedä minkälaiset kun haluisin mennä sinne kauppaan ja ostaa sen hetken mielen ja tarpeen mukaan sitten ne kengät. Tällä hetkellä oon kyllä löytänyt Sunny'sista ne täydelliset korkkarini, jotka ei edelleenkään oo saanut mulle yhtään rakkoo, etten muita kenkiä kaipailekaan:D Ne on vaan täydelliset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti