sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Parhaat motot

Sain tämmösen hassun ajatuksen kertoo mun mottoja ja kivoja lauseita jostain lauluista ja netistä. Kivoja kuvia mukana:)
Mun tärkein mottoni tällä hetkellä on hyvin pinnallinen, mutta tää on oikeestaan niinkun ihan elämänohje mulle, jota haluan noudattaa, koska kuten lauseesta näkyy, en voi tätä koko elämääni noudattaa ja sen aika on nyt.
I am young and just having fun!
Tää on vaan voimakas ajatus mulla nyt:)

Let's stop saying "I wish" and start saying "I will". Treat your possibilities as probabilities.
Tää lause taas on Twitteristä löytynyt, mutta pidin siitä tosi paljon. 

Tää kuva oli mun unelmataulussakin ja pidän sen sanomasta paljon.

Toinen kuva joka oli mun unelmataulussani. Tää on ollut kans yks mun mottojani jo yläasteelta lähtien. Iskevä ja selkeä, mutta täynnä sisältöö.

I'd rather live live a life of "oh wells" than a life of "what ifs"
Tätä lausetta yritän myös nyt toteuttaa elämässäni. Joo tosiaan nää kaikki lauseet on aikalailla samaa, eli täysillä elämistä, mutta se on nyt se, mitä elämältä haluan. En tulevaisuuden ajattelua vaan tehdä vaan mitä huvittaa. Oon myös päättäny jo vuosia sitten, etten kadu elämässäni mitään. Teen virheitä, joita jo tehdessäni saatan tietää sen luultavasti olevan virhe, mutta entä jos ei ookaan. Toi lause yllä kuvaa hyvin tällasta tilannetta.
Spend the weekend dancing, 'cause we sleep when we die

(Selena Gomez: We Own The Night)


It's a mad mad world, gotta make it escape
It's a perfect world, when you go all the way
Hit the lights, let the music move you
Lose yourself tonight
Nää sanat on mulla kehyksissä pöydälläni, koska ne vaan kolahti muhun niin kovaa. (Selena Gomez: Hit The Lights)

Cause I used to be a shell...
Yeah I let him rule my world
But I woke up and grew strong and I can still go on
And No one can take my pearl

(Katy Perry: Pearl)

You can take everything I have,
You can break everything I am,
Like I'm made of glass,
Like I'm made of paper.
Go on and try to tear me down.
I will be rising from the ground,
Like a skyscraper


(Demi Lovato: Skyscraper) Tästä puhuinkin mun musiikkipostauksessani, mutta ai että kun nää sanat on ihanat! Rakastan tätä kappaletta niin paljon.

Rules and regulations,
force you to play it safe
Get rid of all the hesitation,
it’s time for you to seize the day

(Greyson Chance: Waiting outside the lines) 

At the end of it all
Who am I living for?

(Katy Perry: Who am I living for)

It ain't about how fast I get there,
Ain't about whats waiting on the other side.
It's the climb. 

(Miley Cyrus: The Climb) Tätä biisiä kuuntelin joskus niin paljon, etten tajua miten en ikinä kyllästynyt, mutta niin merkitsevä kappale mulle ollu kyllä.

I don't wanna' spend my life jaded
Waiting to wake up one day and find
That I've let all these years go by
Wasted

(Carrie Underwood: Wasted)

Everybody needs inspiration
Everybody needs a song
A beautiful melody
When the nights are so long
'cause there is no guarantee
That this life is easy

(Miley Cyrus: When I look at you) Tää kappale on ihan tärkeimpiä mulle kaikista kappaleista. Jotenkin vaan ihan järkyttävän kaunis ollut aina mulle.

Viimesenä vielä yksi inspiroiva laulu.
I will never say never!
I will fight till forever!
Whenever you knock me down,
I will not stay on the ground.
And never say never.


Tässähän näitä tulikin aika paljon:D Kaikki kuitenkin tärkeitä ja inspiroivia lauseita mulle. Ehkäpä joku muukin sai tästä itselleen moton tai jonkun kivan lausahduksen. Kaikkein ylpein oon tosiaan tosta I am young and just having fun -motosta, koska keksin sen kerran tässä keväällä ihan itte yhtenä päivänä, että sitä en lukenut mistään. Se vaan on just niin paras!:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti