maanantai 4. heinäkuuta 2011

Puuurrrrfect!

Lähdin tänään shoppaileen kaverin kanssa ajatuksena olla ostamatta oikeen mitään. No, toisinhan siinä totta kai kävi, mutta oikeutan tän kaiken, koska mun synttärit on tulossa ja ansaitsen paljon ihania lahjoja itteltäni! Okei, ei ne nyt oikein lahjoja oo, koska oon suunnitellu ittelleni jo hiukan erilaisen lahjan, josta myöhemmin lisää. Nytpä kuitenkin löysin täydelliset kengät. Kauppa oli Sunny's, jossa en oo ennen edes käynyt. Kauppa näytti tosi semmoselta design kaupalta ja tuntu ihanan laadukkaalta. Mietin näiden ostoo kauan, mutta oikeestaan tiesin heti jalkaani laittaessa, että ostan nää. Ne tuntuu niin täydelliseltä huolimatta kamalasta korosta. Pakko vielä sanoo ennen miljoonaa kuvaa (yritin saada hyvin esiin) että nää kengät ei oo edes niin kauniit kuvissa pelkälleen, mutta kun laitan ne jalkoihin, tunnen olevani kun jossain Sinkkuelämää:ssä ja se tunne on mahtava!










Okei saatoin hiukan innostuu noiden kuvien kanssa, mutta jooh...Rakastan niiniiinn paljon! Mutta ongelma on, että mun synttärit on torstaina, enkä uskatas kauheesti laittaa uusia kenkiä sillon, varsinkaan noita tappokorkoja, koska luultavasti kuolen. Mutta kun koitin valmista asua päälleni tänään, sain sen tunteen, että tää se on. Se asu ei oo kauheen käytännöllinen, koska mun mekkokaan ei oikeen oo hyvä, kerron myöhemmin miks, mutta se mekko ja nää kengät ja kaikki on vaan niin täydellistä. Oon odottanut semmosta säväystä, mitä ei tullu mun Nellyltä tilaamissa mekoissa eikä missään muussa mitä tänään kokeilin, mutta aah se asu. Täytyy jatkaa pohdintoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti