sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Clutch hakusessa

Mulla on kesällä alkamassa uus elämänvaihe:baarielämä. Noh ei nyt vaan ihan täysin! Mutta kuitenkin tähän mennessä elämääni en oo kamalasti tarvinnu clutcheja koska aina melkein tartten isompaa laukkua ja jos oon pienen ottanu niin käytän olanylimenevää pikkulaukkua. Niinpä oonkin jo nyt yrittäny paljon kattella kaikkia kivoja pikkulaukkuja, kun en oikeestaan muuta laukkua nyt kauheesti tarvikkaan kun mulla on mun vakiolaukut jota käytän:koulus Friis&Companyn isoo, muuten Guessin isoo tai pientä mutta yleisimmin rakkauttani Juicy Couturee. Muut mun laukut on jo aika kauanki ollu sivussa käytöltä. Yks clutch multa löytyy jo, jonka nappasin viime syksyn Hulluilta päiviltä One waysta mukaan.

Eli tommonen paljettinen eläinkuvioinen. Tykkään tosta tosi paljon mutten oo oikeen saanu käytettyä kun kai kerran kun niinkun jo sanoin, mulla ei noille oikeen käyttöö oo. Mutta kesällä sitten! Ja koska nyt on tää väritrendikin menossa, musta ois ihanaa saada väripilkkulaukkuja. Mutta miks en oo löytäny mistään sellasta?? No onhan tässä aikaa vielä mutta en tykkää kun ei niitä laukkuja löydy kivoja mistään. Ja sitten sellasta värillistä laukkua vois pitää ihan hengaillessa vaan kesällä kun ei tarvi paljoo tavaraa mukaan.
Pinkki vois olla kiva.
Toi keltanen vetää mua niin puoleensa, aah!
Mm ihana myös!
No siis kai näitä tässä toivottavasti kevään myötä kauppojen hyllylle tulee, täytyy vaan olla kärsivällinen. Ja voihan olla että jossain on jo, ja en oo vaan huomannu. Haaveillen hyvää sunnuntai-iltaa!

2 kommenttia:

  1. Aleksi 13:ssa oli hienoja, käy kurkkaamassa! Itse ostan suurimman osan laukuistani ebaystä, sieltä saa laadukasta halvemmalla, ku kaupasta.

    VastaaPoista
  2. Kiitos tosi paljon! Aion kyllä heti mennä kattoon tuolta Aleksi 13:sta ja aloinkin jo kattelee ebayn laukkuja:DD

    VastaaPoista