torstai 10. maaliskuuta 2011

Monki


Olin Helsingissä käymässä ja suuntasin Monkin kauppaan ku olin käyny siä joskus aikasemminki ja muistin et siä on söpösiä, ehk vähä erikoisia/erilaisia vaatteita ku muualla :P Kauppahan on itessäänki jo ihanan erilainen ku muut :DD Kiertelyn ja kaartelun jälkee mukaan tuli joitakin vaatteita sekä sulonen musta monki hahmo. (harmaan olin ostanu jo aikasemmi ;) )
Joku voi ajatella et "Hyi! kuinka lapsellisia!!" mut mun mielestä noi on tosi sulosia ja ihania sisustuksessa, piristää mukavasti mm koristetyynyinä. Hahmoja on useita erilaisia ja värisiä ja jokaisella on myös oma nimi, luonnekuvaus ja salainen kyky.
Ite ihastuin ekana harmaaseen pöllöön ja nyt siis nappasin mukaan mustan myrtsinaaman koska se muistuttaa mua jotenki itestäni.. :D
Monki on siis kaupan nimi josta näitä ihanuuksia saa ja hinta on 10e! eli ei ees mikää paha jos miettii koristetyynyjen hintaa joista saattaa joutua helposti maksaan yli kympin ja enemmänki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti