keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Helmikuu 2011 lempparit

Taas on kuukausi menny ja kuukauden lemppareiden aika. Tällä kertaa laitan kaikki tuotteet putkeen kun viimeks laitoin osissa, mutta se johtuu siitä etten sais tätä varmaa huomenna laitettua kun meen tädilleni kaheks päiväks lenkittään koiria ja ruokkiin niitä ja kissoja. Eli tässä tulee:

1. Meikkivoide pysyy samana kun viime kuussa eliMaybellinen Super stay24h. Tää on niin ihanaa, vaikka tässä kuussa vähän meikkivoidetta vaihtelinkin, nii tää on kyl ykkönen.
2. Luomiväreistä lempparein on ollu Bodyshopin uus paletti Limited collection for eyes värinä 02 A La Mode. Tätä palettia käytin vanhojen tanssieni meikissä suurimmaks osaks ja rakastan kyl tosi paljon.

3. Huulikiillot on paljon vaihdellu mutta tähän on ihan pakko sanoo kaks, koska lempihuulimeikkiin ensin laitetaan Anytimen Little kisses lipstickiä väri 12 Sweet-Makea ja päälle Anytimen Candy lips huulikiiltoo värillä 29 Sweetie-namipala. Oi on harmi et Anytimee ei enää myydä.
 4. Lempikajal on ihan selvästi uus ihana Bodyshopin Liquid Eyeliner. Tää on mun meikin lempparijutskia.
5. Uutena suosikkina on myös Bodyshopin Super volume mascara. Tosi helppoo laittaa ja kaunis jälki tulee. Tykkään!
6. Lempihiustuotteisiin kuuluu nykyään shampoo jota käytän eli Matrix essentialsin silver shampoo. Oon tätä nyt noin kuukauden käyttäny ja tykänny, mun hiukset on nyt tosi hyvän väriset vaikka kuvissa ne ei kyl yleensä näytä mun mielestä parhaimmilta.
7. Toisena hiustuotteena oon rakastunu Wella professionalsin Brilliance mask tuotteeseen. Vanhojen jälkeen tuntu et mun hiukset on huonommassa kunnossa kun ikinä kun niissä oli ollu ne kauheet tupeeraukset ja kaamee määrä kaikkia tuotteita, enimmäkseen lakkaa tietty. Mutta tän naamion jälkeen se oli taas ihanan silkkinen ja aah olin jo peloissani etten saa hiuksiini takasin.

8. Hammastahnana aloin käyttään Yotuelin classic valkasevaa hammastahnaa. Ehkä jotain kirkkautta tullu alotettuani käytön parisen viikkoo sitten.
9. Lempihajuvetenä on tässä kuussa ollu Puman I'm going hajuvesi. Toi on mulla tosi lopussa jo mutta tykkään tosi paljon sen tuoksusta.

10. Lempitavarani on aina rakkaani Juicy Couturen laukku, tää on vaan mun täydellisyys.

11. Lempi tv-ohjelmani on edelleen Pretty Little Liars, se on vaan niin hyvä. Täydelliset naiset on myös nyt ollu kyl kauheen hyvä.
12. Lempiartisti täs kuus oli ehdottomasti Justin Bieber, kuuntelin sitä ihan koko ajan. Ei mahda mitään, kun sillä on vaan niin hyvä ääni vaikka kuka väittäis mitä.
 
 13. Paras laulu oli ehdottomasti Justin Bieber ft. Miley Cyrus - Overboard

Tää nyt niin kiusaa mua et en enää tiä mitä tää tekee niin nää tekstit ny vähä kusee... Mut joo eli maaliskuussa on tulossa kivoja asioita kuten laskiaissunnuntai (ja pullat!), Oslo ja Taylor Swiftin keikka, jeeeee! Eipä tuu kauheesti mieleen muuta, toivottavasti jotain juhlia ja muuta hauskaa:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti