sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Ihana tyyli:Lauren Conrad

Tälleen lomalla on kivaa inspiroitua muiden tyylistä kun on aikaa miettiä asujaan enemmän. Joten tässä tulee jatkoo mun ihana tyyli-sarjalle jossa aiemmin oon ihaillu Leighton Meesterin ja Rachel Bilsonin tyylejä. Ja tällä kertaa vuorossa on monien tyyli-ikoni, Lauren Conrad. Tein taas kaks kollaasia sen asuista, ensin tulee kollaasi jonka asuja vois jo periaatteessa nyt käyttää, sitten kesänhaaveilukollaasi.
Ensimmäisessä ja viimesessä kuvassa pidän tosi paljo tosta paita farkkujen sisässä. Myös noiden kuvien laukut on tosi kivannäköset . Kuitenkin mun suosikkikuva on toi toka kuva. Sehän jossain määrin vois kuvata mun Taylor Swiftin keikka-asua kun lisää vaan tekonahkalegginssit ja pitkän kaulakorun. Kolmas kuva on ihana: simppeli asu jota piristetään huivilla.
Kesässe kollaasissa on kyl kaikki asut ihania jo sen takia että niitä voi käyttää kesällä! Ensimmäinen asu on simppeli valkonen/sininen/ruskee ja toimii tosi hyvin. Toisessa asussa muuten tosi simppeli mutta kukkakuvio piristää, ihana! Ylhäältä seuraava asu on mun lemppari näistä. Toi puuterin väri on ihana yhdistettynä mustaan. Toi on just täydellinen ja mustat korkkarit. Ihanaa! Viimesestä asusta ei oikeen mitään nää mutta kukkakuvio on hauskaa ja tykkään tosta ruskeesta laukusta ja kengistä. Ja noi Lauren Conradin otsahiusletit on ihania mitä sillä melkein aina on. Tykkään tosi paljo niistä! Se yhdistettynä keskijakaukseen on tosi kaunis. Laurenilla on kyllä todella kauniit hiukset. Näistä asuistakin vois yrittää jotain copy catia vääntää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti