perjantai 11. maaliskuuta 2011

Päivä 1. ja 2. Oslossa

Nyt tulis parissa osassa viikonlopun aikana Oslon matkaa. Oon sieltä siis juuri palannu kotiin ja heti melki piti koneelle juosta kun on kaikki blogit lukematta ja aah paljon pitäs täällä kattella. Sanonpa tässä siis ennen kun alotan että matka oli mitä ihanin!

Päivä 1:
Tiistaina siis ei ehtiny tapahtuun kamalasti muuta kun se, että lentokoneessa oltiin, lento oli ajoissa ja menipä vähän liiankin nopeesti, tuntu etten ehtiny paljoo mitään lukee mun ihania lehtiä. No olipa sieltä lentokentältä vielä tunnin bussimatka Oslon keskustaan. Sieltä sitten taksilla vielä asuinpaikkaan. Siinä se tais aika lailla olla. niin käytiin kaupassa ja syötiin iltapalaa. Söin juustosämpylän. Kuvia ei vielä tältä päivältä löydy.

Päivä 2:
Mä en oikeen ymmärrä tätä et nukun ulkomailla aina niin paljon paremmin. Aamulla väsytti kamalasti vaikka olin nukkunu vaikka kuinka kauan. Simahdin heti kun olin sänkyyn menny. Laitan tässä nyt päivää kuvien merkeissä ja selityksiä väliin.
Tässä huonetta vähän. Oon jo ehtiny sitä sotkeen näin ensimmäiseen aamuun mennessä:D
Oon jo ehtiny vähän shoppailla. Ostoksia myöhemmin.
 Tiedän että moni näistä ei tykkää, mutta mun mielestä on ihana käydä kirkoissa ulkomailla. Eli Oslon Tuomiokirkko kuvattuna. Kuvat sisältä pikkasen ehkä huonoja kun ei ollu salamaa.
 Monkin ihanuutta. Oli toi kyl söpömpi kun Helsingissä kun oli tommosia hauskuuksia katossa.
Keikkajonossa. Siinä kuuntelin välillä musiikkia ja silleen. Kaks ja puoli tuntia ulkona, puoltoista sisällä.
Siinä parisen kuvaa sitten ihanimmalta keikalta IKINÄ!!! Pakko on kyllä sanoo että mun oikee korva soi vielä koko torstainkin kun niin kovaa takana tyttö huusi suoraan siihen. Mutta ei haitannu. sain tosi hyvän paikan, vaikka oonkin tämmönen lyhyt, näin yllättävän hyvin. Oli kyllä aivan ihanaa! Noihin kuviin yritin saada asua näkyviin. Kaikki mun mielestä tosi kauniita mutta kolmas mun lemppari! Että rakastan tota kitaraa! Ja toinen asu oli mun mielestä ihana 50-luvun mekko myös. Keikka oli niin hyvä etten ollenkaan osaa sanoilla kuvata kuinka onnellinen olin sillon ja edelleen kun sitä ajattelen:D

Illalla syötiin jotain, oon ollu ihan huumassa en nyt paljoo muista siitä meinaan mitään:D Huomenna varmaankin laitan seuraavia kahta viimestä päivää ja jossain vaiheessa ne ostokset (aika vähän tuli osteltua) tulee myös.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti