tiistai 8. maaliskuuta 2011

Kuulumiset ennen Norjaa

Tänään lähden siis Norjaan, Osloon, mistä oon jo aikas lailla hehkuttanukin. Ja tän takia en siis tuu laittaan postauksia varmasti huomenna enkä torstaina, mutta toivottavasti perjantaina, jos en jaksa, viimestään lauantainan. Sillon tulee varmasti kuvia ja muuta että minkälaista oli. Pakkausta en oo alottanukkaan vielä ja parin tunnin päästä lähtö, uups, että tartteepa ruveta hommiin. Mukaan en kuitenkaan paljoo (ainakin yritän) ota tavaraa, koska sieltä varmasti/toivottavasti löytyy jotain kivaa uutta et mahtuu sit laukkuun. Lentokoneeseen mulla ois pari puuhaa:
Eli siis mun lempilehteni, jota en ookkaan vähään aikaan lukenu, J-14. Ja äiti oli napannu sitten Suosikinkin meille, kaipa sitä vois lukee jos ehtii, mutta oon innoissani et saan noin puoltoistatuntia omistettua vaan mun rakkauksille, j-14 ja musiikki. Toi muuten onkin tossa mun mp3-soittimeni, mun rakkaus<3 Otin tossa nopeesti myös asukuvaa ja jonkunlaista silmämeikkikuvaa.
Paita Seppälä, farkkulegginssit(jotka ei näytä tos yhtään sinisiltä) One way, toppi Seppälä, rannekorut Snö ja Argento
Toi ei nyt kyl kuvaa yhtään sitä mitä se aamul oli, mutta tota piti olla punertava(ruskeehko) sisäkulma ja ulkokulma ja keskeltä keltasen kultanen. Toi keltanen on siis hävinny, mut pidän tosta tolleenkin. Ja näis käytin niitä "tahma"luomivärejä, en millään saa päähän parempaa nimee:DD Ja sitten tosi ohut nestemäinen rajaus, ripsari vaan ylös. Alaluomi oli mulla aivan tyhjä mitä se ei melko millonkaan oo. Niin ja kulmakarvan alle vielä vaaleeta väriä. Mullon ollu tosi vahvoja silmämeikkejä lähiaikoina niin tällanen vaaleempikin oli musta tosi kiva. Vähän kehujakin sain tänään silmämeikistäni. Loppuun vielä ihana bilebiisi jota kuunnellessa haaveilen kesästä ja mun 18v. synttäreist, joihin eilen 4kk! Ihanaa viikkoo ja palailen loppuviikosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti