lauantai 5. maaliskuuta 2011

Taylor Swift keikka-asu

Ens keskiviikkona on siis kauan odotettu taylor Swiftin keikka Oslossa ja tänään ajattelin että on jo korkee aika päättää asu, meikki ja hiukset. Ja koska keikoille on musta paras aina pukeutua artistin mukaan koska se on hauskaa etin ittelleni sopivan kuvan Taylorista ja yritin parhaani mukaan kopioida lookia. En siis kuitenkaan yritä näyttää Taylorilta. Tällasen kokonaisuuden löysin, tässä Taylor on Easy A leffan ensi-illassa.
Tossa siis oon yrittäny saada yleiskuvan koko tyylistä sekä paremman kuvan hiuksista ja meikistä. Noitten kuvien perusteella tein meikkini. Ja hiuksiakin yritin, mutta en osaa oikeen tehdä mitään nutturoita joten ne on semmonen sekanen mytty vaan takana. Ekaks laitan tähän mun koko tyylin ja sitten tarkempaa kuvaa meikistä ja hiuksista.
Tossa on siis mun vihree mekkoni jota rakastan tosi paljo, H&M:stä ostettu joulukuussa pikkujoulumekoks. Kenkiä mulla ei ollu mitään samankaltasia hyviä kun Taylorilla mutta eipä tommosia kummiskaan vois päälleni laittaa sinne osloon vielä. Ja aion kyllä tohon asuun lisätä vielä legginssit varmaankin koska eihän tuolla oikeen vielä pärjää.
Meikin kuvaaminen oli mulle tosi hankalaa et sais jotain selkoo miltä näyttää mutta jooh... Eli luomivärinä semmonen ihme vihreen ruskee harmaa hommeli, kajal vähän pidemmälle vedetty ja pitäs tosiaan olla punanen huulipuna mutta mulla ei oo kun en oikeen käytä huulipunia niin laitoin vaan jotain lilaa huulipunaa ja siihen päälle punasta huulikiiltoo. Ja sitten paljon ripsiväriä.
Kuten sanoin, en noita hiuksia osaa laittaa, mutta kiharsin niitä vähän, aion kihartaa vielä enemmän sit keikalle mennessäni mutta nyt en jaksanu paljoo ni ei se oikee näy. Sitten heitin ne vaan pinneillä jotenkin sotkusesti taakse. Mutta eipä ne Taylorillakaan ihan siististi oo.

Mutta joo siis tällästä tästä tuli. En tiä oonko ihan täysin tyytyväinen tähän kyllä mutta ihan kiva mun mielestä. Tarttee vielä kattella et toteutanko tän mutta luultavasti joo. Ja päälle varmaan nahkatakki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti