torstai 24. maaliskuuta 2011

Lasipaljastus

Mulla on melko aina silmissäni piilolinssit mutta näköni on siis niin huono et multa löytyy myös silmälasit. Ne on mulla jo 5 vuotta ollu, mutta en jollain tavalla oo niihin ihan vieläkään tottunu koska en ikinä pidä niitä pitkiä aikoja. En liiku usein niillä koska mulle tulee epämukava nenälle kun ne puristaa, samanlailla kun aurinkolasit ja esim. 3D leffalasit. En vaan tykkää pitää pitkään mitään laseja. Esim. Avatar 3D:tä katsoessa sen pituuden takia oli kauhee tunne nenällä. Sen jälkeen en ookkaan 3D-leffoja kattellu. Toinen syy on se etten tykkää kun niitten takaa meikki ei oikein näy hyvin mun mielestä. Ne lasit vie huomion meikiltä ja koska tykkään näyttävistä meikeistä, ei se oo hyvä. Mutta otin pari kuvaa musta laseillani kuitenkin tänne. Ensin mun ekat lasit:


Tosta näkyy vähän ehkä mun meikkiäni:D Noita laseja käytän enemmän koska ne on kevyemmät, vaikka noi toiset on hienommat. Kuitenkin haluan mieluummin mukavuuden kun näitä enimmäkseen kotona ja lenkeillä käytän. Ja sitten näihin toisiin:


Yritin tota kuvioo saada kuvattua mutta ei onnistunu kovin hyvin. Kuitenkin tommotteet vankemmat ja noi on kyl musta tosi kivat, ei vaan tuu usein käytettyä. Noi on kyllä hyvin samannäköset, kun ruskeet kummatkin. Tässä sitten vielä tän päivän asua lasien kanssa, vaikka en kyllä ollukaan laseilla liikenteessä, mutta kuvan otin niiden kanssa.
Oli tämmönen rennon pukeutumisen päivä. Eli päällä oli Taylor Swiftin keikalta ostettu paita, H&M:n farkut ja koulussa oli mukana noissa ylemmissä kuvissa näkyvä Wescin huppari.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti