lauantai 19. maaliskuuta 2011

Mini shoppailu

Tänään lähdin kaupungille seikkaileen ihan vaan sen takia et eilen yöllä sain netistä tietää että Kicksillä myydään Juicy Couturen hajuvesiä. Ja koska mää rakastan Juicy Couturea aivan järjettömästi ja oon kamalasti halunnu niitä hajuvesiä haistaa kun ei hajuvettä oikeen voi vaan tilatakkaan ilman että on ensin haistanu mistään. Näillä hajuvesillä on aivan ihanan kauniit pullot ja tässä mun lempparituoksuni pullo, Viva la Juicy.
Muista tuoksuista en kovin tykänny, mikä oli aika pettymys. Mutta toi oli aivan ihanan tuoksusta mun mielestä. Enpä sitä siis tuolta ostanu, kun ajattelin tilata netistä kun sais paljon halvemmalla sieltä. Kun olin saanu haisteltua tuoksut, suuntasin Body Shopiin koska oon ihan kuolannut niitä mustikka bodybutterin kuvia kun oon nähny mainoksia tästä erikoiserästä alennetulla hinnalla. Ja niinhän siinä kävi että se tuoksukin aivan ihanalta mustikalta ja päädyin sen ostaan, vaikken millään kyllä sitä olis tarvinnu, kun edellistä Body shopin kookos body butteria on vielä melkein koko purkki käyttämättä. Mutten mahtanu mitään.

Niin ja joo rikoin jotenkin parhaan kameran ikinä, että nyt mun kuvat on sitten vanhalla kamerallani et laatu voi olla huonohko:( No siellä Body Shopissa kävellessäni kuitenkin päätin täyttää mun himoni beessiin huulipunaan, oon sitä jo halunnu pari viikkoo kamalasti. Ja sieltä löyty hyvä joten nappasin sen sitten mukaan.

Tosiaan kuvat tosi epäselviä, pahottelen, tää kamera jääköön poikkeukeks. Oon ehkä jotenkin tyhmä tai jotain mutten löydä tosta sävynumeroo mutta luulisin sen olevan sävy 56 Soft Beige. Bodyshopista jatkoin matkaani vielä Sokoksen Timanttisille, missä oli Snön koruja -20% alennuksessa. Löysin tosi kauniin rannekorun siskolleni synttärilahjaks. Oon tosi innoissani, toivottavasti se tykkää:) Vielä shoppailuasu.
Paita Monki, toppi H&M, housut H&M, ranneke H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti