torstai 14. huhtikuuta 2011

Arvostelu: Max Factor Translucent Professional Loose Powder

Mulla on ollu Max Factorin irtopuuteri käytössä jo hyvän aikaa parisen kuukautta. Tässä tulis nyt arvostelua siitä tuotteesta.
Tollanen purkki tuotteella on. Paketin sisältä löytyy puuterivippa, mitä itse oon käyttäny ja on tosi hyvin levittän tuotteen. Oon kyllä tykänny tuotteesta erityisen paljon. Kun tuotetta laittaa vaan ohuen kerroksen, ei oikeen huomaa mitään eroo ja näin teenkin usein arkena. Mutta meikin pitää kuitenkin hyvin tollonkin. Kuitenkin jos meen vähän juhliin tai muuten tärkeempi tilaisuus tykkään saada puuterisen lopputuloksen, minkä tällä tuotteella saa erityisen kauniisti. Iho tulee ihanan puuterisen näköseks muttei liikaa.
Kuitenkin mulla on tän lisäks toinen puuteri, mikä on vaan mun nenälle. Tää ei siis estä kiiltoo ihan järjettömästi ainakaan mulla, koska mun nenä on aina tosi kiiltävä. Tuotetta mulle suositteli mun sisko joka on mainostanu tätä myös sen kavereille ja kaikki on rakastunu. Kannattaa siis ehdottomasti testata, jos kiinnostaa, koska niin moni on tästä tuotteesta tykänny!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti