perjantai 8. huhtikuuta 2011

Dorkailua elokuvissa

Vietettiin tänään yhdessä N^^:n kanssa juhlapäivää koeviikon loppumisen kunniaks. Meistä tuntukin ettei olla pitkiin aikaan tehty mitään kivaa yhdessä kaksin. Päivä meni siis silleen että kokeesta lähdettyä mentiin salille yhessä, siitä sitten leffaan kattoon Justin Bieberin leffan ensi-iltaa ja sitten käveltiin kaupungissa ihailemassa kivaa säätä ja mentiin vielä Amarilloon nachoille ja mansikkalimuille. Pakko kyllä sanoo, että mää pakotin N^^:n kattoon tota mun kanssa, koska mää oon ihan JB fani:))
Leffa oli dokumenttimainen, mutta kummiskin tosi kiinnostava mun mielestä ja tosi kivasti tehty. N^^kin tykkäs ihan vaikkei mikään fani oo:D Ja oli tosi hyvä kun välillä oli elämästä kuvamatskua, välillä lapsuuden videoita ja sitten keikkaesiintymisiä, niin tuli vaihteluja. Ja kyllähän toi 3D toi kivan lisän siihen. Parasta mun mielestä, mikä on yks suurin syy miks halusin ton nähäki, oli Miley Cyruksen ja Justinin yhteisesitys, koska oon kattonu sen satoja kertoja youtubesta huonolla laadulla ja se oli ihanaa sillee hyvällä laadulla. Ja myös tosi kiva oli mun rakastamani Jaden Smithin ja Justinin esitys. Kanttii mennä siis kattoo jos vähän kiinnostaa tai tykkää:) Ja sitten pikkasen tällastä tyhmyyttä mitä tehtiin teatterissa esityksen jälkeen.

Ja noita kuvia laitoin (vaikka onkin tosi järkeviä) sen takia, koska meistä on tosi harvoin täällä ollu mitään yhteiskuvia tai mitään muutakaan yhteistä. Ajateltiin että oltas tehty yhteisvideokin, mutta se unohtu. Mutta viimeistään vappuna aiotaan sellanen tehä:) Hyviä viikonlopun alkuja kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti