tiistai 12. huhtikuuta 2011

Kesähimotus:arskat

Sain pientä inspistä alkaa kattelee aurinkolasejani ja haaveileen käytöstä. Viikonloppunahan ois voinu jo, mutta en jotenkin raaski vielä käyttää, kun käytän vasta kun on kunnon kevät kun ne on sitten niin luksusta. Tässä kuvailin kokoelmaani jota tutkiessani huomasin aika monien näyttävän tosi samoilta. Mutta oikeestaan osa laseista on mun siskoni, mutta koska käytetään vähän sekasin, en oikeen oo ees varma mitkä mun ja mitkä sen.


Eli tällaselta se näyttää. Tuolla näkyy aika selvästi vaan yhdet erottuvat, eli noi punaset lasit. Seuraavassa kuvassa näkyy mun ihan ehdottomasti lempparilasit, eli jättilasit. Mää rakastan mahdollisimman isoja linssejä, vaikka mun siskoni sanookin et näytän kärpäseltä. Noi on ostettu mun mielestä Europehousesta. 


Nää ylläolevat on vähän eri mallia kun toi perus, noi on mun mielestä mun isän isältä saadut:D Et jotkut kuuskytluvulta säilyneet. 
Tässä sitten tätä mun kokoelman väripilkkua, eli noi punaset lasit. Ne on ihanan pirtsakat, kesää odotellessa!
Tossa vielä viimeseks tollaset leopardikuvioiset, noitakin parit multa löytyy. Noi on kivat just ton isuudenkin takia. Noista kuvistahan näkyykin tota mun päivän asuakin ihan kivasti, toi uusi Vero Modan paita sai ensikertansa ja mustat sortsit taas parina. Nyt pitäis opiskella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti