torstai 14. huhtikuuta 2011

Sisustuselementti: hajuvesitarjotin

Oon tässä tän viikon aikana tehny tällasta hidasta prosessia, jossa samalla siivoilen että muuttelen hieman sisutustani. Tai en nyt mitään kovin suurta, mutta yritän saada tästä vähän värittömämmän. Mulla on ollu tosi pitkään paljon julisteita ja tosi paljon valkokuvia huoneessani. Jo hiihtolomalla luovuin yli puolista julisteistani, niitä oli noin 15 ja nyt on 5. Jollekin edeleen tosi paljon, mutta mää jätin noi ihan minimiin, mun suosikkeihin. Kuitenkin tästä syystä halusin kuitenkin yhden väripilkun ja keksin tehdä hajuvesitarjottimen (tai en keksiny, vaan löysin idean netistä:D ). Tällanen se siis on:

Etualan jätin tyhjäks, koska laitoin kynttilän keskelle ja halusin että se on siinä pääasiassa ja hajuvedet kehystää sitä. Mun mielestä tää on ihanan piristävän keväisen värinen ja kaikille sopiva, koska useilta varmaan löytyy tarjotin kotoo. Itte tykkäsin että tossa on toi kynttiläkin, mutta se ei oo pakollinen.
Tässä samalla tulee tämmöstä hajuvesiesittelyä eli tossa nurkassa näkyy mun kesähajuvesiä: Escadan viimevuotinen Marine Groove, Lacosten Touch of Sun, mun kaikkien aikojen suosikki tuoksuni Morganin Love. 
Tää on taas tämmösiä kuvia, jotka päättää itte kääntyillä sivuttain...Mutta joka tapauksessa talven tuoksut: Puman I'm going ja Monothemen Vanilla Blossom. 
Tässä on kevään tuoksut eli tän hetken käytössä olevat. Moschinon I love love, Boum-tuoksu ja Paris Hiltonin CanCan pikkupullossa.
Tässä on sitten syksyiset tuoksut. Toi isompi pullo on mulle vieras että mitä merkkiä on ja pikkunen on Puman Animagical.

Siinä oli sellanen hajuvesitarjotin! En kyllä kamalasti tiedä mitä järkee mun on nyt muutaa sisustustani mihinkään suuntaan, koska mun sisko muuttaa parin viikon kuluttua ja sitten mun huonejärjestelyt vähän muuttuu erilaiseks. Mutta kevät inspistä varmaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti