perjantai 22. huhtikuuta 2011

Julisteita

Nyt tulee taas tämmönen huoneen sisustuspostaus. Elikkä kun kerroin että mun viidestätoista julisteesta oon karsinut nää kuuteen, niin tässä tulis siis mun kaikkein lempparijulisteet, jotka kertookin musta aika paljon. Näistä en meinaan pysty millään luopuun.
Ensimmäinen on mun jättijuliste Twilightin kolmannesta elokuvasta, eli Epäilyksestä. Hain tän elokuvateatterista ja olin tosi ilonen että niillä oli sellanen ja sai ihan ilmaseks. Siks en voi tästä luopua, koska tuntuu että se työ ois ollu turha. No ei se nyt niin kamala vaiva ollu, mutta kuitenkin mun on saatava tää pitää, pidän siitä niin paljon!
Tässä on mun ovi. Ovessa pitääkin olla ainakin joku juliste, koska siihen on jossain vaiheessa mun elämää tullu reikä(:DD ), syystä jota en muista. Näitä pikkujulisteita siis on siinä. Mun sisko sano, että saan pitää vaan yhden Selenan, Mileyn ja Twilightin pikkukuvan(mulla oli tosi monta) ja nää oli parhaat.
Tästä oon aina kamalasti pitänyt pirteen asun ja ihanan ilosen ilmeen vuoksi. Tää tuo mulle iloo!
Tää kuva on NIIN ihana! Lemppari ollu aina. Lause on vaan niin ihana: And so the lion fell in love with the lamb, what a stupid lamb, what a sick masochistic lion:)) Mun Twilight rakkaus oli niin iso, et vaikka se ei enää oo aivan niin valtava, en halua luopua kaikista näistä muistoista. 
Tän oon saanu jo pitkän aikaa sitten ja aina kun sain uusia, niin mikään ei voittanu tätä. Mulla on ihan niin kun aina elämässä kaikissa kuvissa silleen et rakastan ihmisiä jotka hymyilee isosti ja varsinkin nauraa kuvissa. Se on mun mielestä niin kaunista, kun ihminen on jotenkin niin aito kun se nauraa. Siks oikeestaan aina hymyilen itte suu auki:)

Nää kaks kuvaa mun matkustushaluja. USA on mun unelmapaikkani maailmassa ja sieltä onkin valikoitunu nää kaks kuvaa: Hawaiji (lämmin ja ihana paratiisi) ja New York (en nyt osaa oikein mitään sanoo, vaan yks maailman keskuspaikoista, mun mielestä ainakin). Kun nään nää kuvat, ne merkkaa mulle mun unelmia. Jaksan uskoo niihin(siis kaikkeen muuhunkin kun vaan matkustusunelmiin) sen takia et ne on mun huoneessa joka päivä.

Siinä siis valottu vähän lisää mun huonetta. Näillä kaikilla kuvilla on mulle suuri merkitys ja siks ne on mun huoneessa, vaikka monen mielestä julisteet ei ookkaan kauheen kauniita. Vielä hyvää pitkän perjantain iltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti