perjantai 22. huhtikuuta 2011

Melkein copycat

En sitten saanut eilen laitettua sitä asua, mutta se ei ollu mun vika, vaan koneen, joka ei suostunu lataan kuvia, joten nyt tulin uudestaan koittaan ja jee, toimi! Joo eli toissapäivänä tein mielestäni kivan Miley copycat asun taas, ja sit huomasin kun mulla ei ollu enää asua päällä (kuvat oli jo otettu) että eihän se asu oikeen mätsännykään. Olin unohtanu laittaa kaulakorun, joka on suuressa osassa Mileyn asussa, ja kuvasta muuttuu jopa sormukset, mutta ne mulla oli kyllä muuten eilen päällä. Kuitenkin tässä tulee sitä epäonnistunutta kopiointia:)



Innostuin vähän ton kuvaamisen kanssa, kun olin eilen tosi hyvällä tuulella ja pidin vähän hauskaa. Eli asu: kengät Seppälä, farkkulegginssit One Way, toppi Sokos, neuletakki One Way, pipo Kappahl

Hyvää pitkää perjantaita kaikille! Yrittelen tänään saada toistakin postausta aikaseks, näin pääsiäisen kunniaks. N^^ on lähtenyt äkkilähdöllä Roomaan, että siitäpä ei ainakaan täällä kuulu mitään koko pääsiäiseen, mutta mää oon vaan kotona, joten postauksia luvassa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti