perjantai 1. huhtikuuta 2011

Galna Dagar himottelua:keskiviikko ja torstai

Tänäänhän se kolahti postiluukusta:Hullujen päivien esite. Olin innoissani! En oikeestaan oo sieltä ostellu kauheesti muuten kun viime syksyn päivillä innostuin ja nyt oon jo ihan koukussa. Vaikka kyllä vihaankin sitä väkimäärää, jos en pääse liikkuun kunnolla eteenpäin. "Parastahan" Hulluilla Päivillä on irtokarkit, ne on niin kamalan halpoja että pakko on aina ostaa!!!:D Mutta olihan siellä vaikka mitä muutakin ihanaa, tässä tulee jotain esimerkkejä mitä haaveilen ja mitä luultavammin aion ostaa.
Mun kännykkä on menossa rikki, että tosta sivulta tsekkailin pikkasen tota Nokian kosketusnäyttöpuhelinta, mutta olipa mulla toinenkin kännykkävaihtoehto tuolta, joka tulee myöhemmin:)
Tältä sivulta ostan varmasti jos jäljellä peruslegginssit, koska mulla on menossa rikki ja noihan on tosi halvat. Tota neuletakkiakin vähän kattelin et aikas söpön värinen. Hilfigerin paitakin kivannäkönen mutta sitä en ainakaan osta, koska tein listaa ja karsin sieltä semmoset ei pakot:D Sitten mennään torstain tarjontaan.
Noi Paul Frankin varvastossut on supersöpöt ja hyvin halvat mutta taitaapa nekin jäädä mun osalta kauppaan:( Miks täällä on näin paljon kaikkee kivaa?!?! Toi nahkatakki on superhalpa, jonka ostasin jossei mulla jo olis mun ihanaa tekonahkatakkia, se on mun suurin takkirakkaus ikinä!
Tältä sivulta kattelin vasemmasta yläkulmasta löytyvää Joe Blascon Cake Eyelineria. Joe Blasco kun ei mikään halpa merkki oo, niin toi ois siihen nähden ihan hyvän hintanen. Mulla kun on mun tosi kiva The Bpdy Shopin eyeliner, mutta ajattelin et tommosta vois kokeilla ja toi kestäis pidempäänkin, kun ne nestemäiset vanhentuu aina niin nopeesti. Mun äitin Make up storen kakku rajauksella oli ainakin vuoden ikä, joten säilyis paljon kauemmin, joten sinänsä hintansa väärti. Mutta en oo vielä tehny lopullista päätöstä, täytyy miettiä ja kysellä vähän äitiltä tosta kakusta, kun mulla ei omaa kokemusta siitä oo.
Tästä kuvasta tuskin mitään ostan, mutta toi DKNY:n paita on piristävä ja haluisin tietää muutkin värit. Ja huomioitava on Guessin korut. Tossahan lukee alkaen, et ei voi yhtään tietää todellisia hintoja, mutta vois ainakin käydä niitä vilkaseen paikan päällä, mitä ois tarjolla. Tähänpä loppu siis ensimmäisen kahden päivän löydöt kirjasesta. Mutta ainahan siellä on myös tuotteita joita ei lehdestä löydy että täytyy pitää etenkin One Wayssa silmät auki niille. Viimeset kolme päivää tulee sitten joskus ennen Hullujen päivien alkua:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti