torstai 21. huhtikuuta 2011

New Favourite:Pink bag

Oon todella rakastunut tällä hetkellä mun siskoltani saamaan laukkuun, joka on alunperin ostettu Spirit Storesta. Tää laukku on jo kerran näkynyt mun päivän asussa viime viikon alulta, mutta halusin sitä vielä esitellä lisää. On kyllä melkein joka päivä mun mukana ollu. Tässä väripilkku siis on:
 Räikeen pinkki laukku, joka on tarpeeks iso vaikka kouluun mukaan ja muutenkin tykkään tosi paljon ton mallista.
Tässä salamalla otettu kuva, kiiltää ihanasti:)

Takana on vielä kätevä tasku, johon voi heittää tavaraa, jos ei jaksa avata koko laukkua. Siinä se siis oli, mun uus rakas laukkuni. On niin mukava kun rakastan väriä nyt niin paljon kun vihdoin aurinkokin paistaa. Tätä on kiva yhdistää joko neutraaliin asuun väripilkkuna tai sitten värikkääseen asuun, sehän kun nyt sitä muotia on. Tänään laittelen varmaankin myöhemmin vielä asukuvaa eilisen asusta että sitä voi odotella:))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti