sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Red riding hood-arvostelu

Olin lauantaina kattomassa kaverin kanssa uuden elokuvan Red riding hood-punahilkka. Oli moniakin tekijöitä, miks tän leffan halusin nähä. 1. Se vaikutti hyvältä trailerin perusteella (kuten melki kaikki leffat). 2. Pidän Amanda Seyfriedista näyttelijänä. 3. Se oli Twilightin tekijöiltä:D Tällasiä syitä esimerkiks. Ja monet on tän leffan jo varmaan nähny, mutta kerronpa nyt mitä olin itte mieltä.
Mää ja mun kaveri ollaan aika pettureita ja mietittiinkin et miks mennään aina kattoon yhdessä "pelottavia" leffoja. Tää oli siis yks niistä. Joo K-13:D Mutta olin aika kauhuissani! Mutta toisaalta tykkään semmosista vähän pelottavista elokuvista, mutta vihaan kauhua. Mun siskon mielestä, joka oli käyny tän omalla tahollaan kattomassa, elokuvan näyttelijät ei ollu parhaimpia näyttelijöitä. Itte en asiaan kiinnittäny huomiota. Ehkä, koska huomio kiinnitty johonkin muuhun: aivan järjettömän ihanaan miespäähenkilöön. En ollu tätä henkilöö missään tavannu vielä mutta tein tutkimusta että se on Shiloh Fernandez. Meni sitten suoraan ihan mun mielestä hoteimpaan kastiin tällä hetkellä!!
Kaiken kaikkiaan tykkäsin leffasta, vaikkei se mikään mahtavin ollu. Voisin kuitenkin ehdottomasti kattella tän uudemman kerran, kun siinä sellasta silmänruokaakin oli ja muuteskin pidin. Ei kuitenkaan yllä mihinkään semmoseen, että vaikka DVD:n kävisin ostamassa heti kun tulee kauppoihin:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti